massage:)

Bella är fortfarande jätte hostig, och jag var tvungen att lämna in papper på försäkringskassan idag. Så hon följde med. De var nämligen så att igår när jag höll på att gå igenom massa papper så upptäckte jag att de skulle vara inne senast den 26, vilket är idag. Så de var bara fylla I dem och åka in.
Så idag blev de en busstripp, försäkringskassan och en fika på stan. Mysigt.

Nu ligger jag på soffan och blir masserad, jätte skönt, men masseraren är lite lat:) och ibland blir de lite hårdhänt, men annars skönt. Snart ska hon lägga sig, ska massera henne först bara. Blir ju hemma från dagis imorrn med. Undra vad vi ska hitta på då? Förslag?

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0