lite roligt.

Har ju hänt lite kuliga saker sista tiden. Jag tycker de var roligt I varje fall. Som när Hannah var hemma hos mig med Felicia, då så "Sa" lilltjejen att hon var hungrig, och gud vad de spände I tuttarna av bebisgråten, hade helt glömt bort den där känslan I brösten. Skönt är de inte:) men kul var de, de är då man kommer på att de inte är långt kvar. och när de kom in och Hannah lyfte upp henne tänkte jag bara, gud är de så där små. men de är ju tur de inte är större med tanke på vart de ska ut ifrån. Sen idag var jag I pia och köpte vr då sa staffan när jag la upp tidningen på disken. "Jaha kvinnoporr eller ja hm" haha, men de var nog roligare för mig som stod där än för er som läser om de här. haha. var och kollade på skötbord idag med. kul kul. ja ja ha de fint. puss hej.

Vad andra tycker
Skrivet av: hannah

haha de va rätt roligt, trodde inte att man reagerade så på andras barn :P roligt roligt. liten? ne hon är ju stor nu haha. jo de är sant man vill ju att dom ska va pyttesmå för de är ju ingen dans på rosor att klämma ut dom :P

2009-03-07 @ 10:42:11
Blogg: http://hannahtheone.blogspot.com

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0