Kvällsöppet med Ekdal

Såg nyss på de programmet. Och de handlade om sjukvårds missar kan man säga. Om hon som satt häktad för den lilla bebisens död, och sen om fallet mimmi. Jag tyckte så synd om hennes man när han satt där, såg ut som han skulle börja gråta när som helst men försökte verkligen hålla de tillbaka. Nu såg ju inte jag dokumentären om den familjen I söndags, och känner honom inte heller, så vet ju inte hur han är. Men han såg så stimmig ut på nått rätt, som om han inte alls ville vara där, utan bara gråta. Eller klart han inte ville vara där. Men ja. Svårt att förklara vad jag menar nu men. Hans familj har blivit jävligt dåligt behandlade av sjukvården. Och läkaren borde definitivt inte få behålla jobbet. Även om han skött sig fläckeritt innan. Dåligt de där. Ska läsa en liten bok jag fick på skolan idag den är som tur var jätte liten. Från bris är den. Sen ska jag sova. Vilket ska bli skönt. Godnatt Puss

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0