Klätterapan nr 1.

MMS

Detta såg hon på barnprogrammet (rekordbyrån). Och jag råkade säga nått så dumt som att jag med kunde de när jag var yngre. Så hon har övat och övat och övat. Och nu kan hon de, haha. Varför de nu ska vara bra att kunna klättra på lister:). Men hon kan de I varjefall.. Och jag däremot har glömt hur man gör, haha. Idag har vi även varit I lekparken med Sandra och Thea. Sandra och Cissi sprang runt och lekte för fullt, medan jag och Bella tog fart på Thea I gungan. Sandra blev sen nojig över att jag tog så hög fart vilket inte var speciellt högt och Thea skrattade hela tiden, så då var de ju lagom haha. Sen höll och på och trilla ordentligt när hon åkte linbana. Så himla kul de var att se de. Jag åkte faktiskt också linbana. Haha. Svårt att ta sig upp måste jag säga. Och trångt var de att åka på den med. Får nog vänta med de tills Pyret inte ligger där inne längre:) men kul hade vi. Jobbigt att gå böjd med Thea I sanden var de dock. Så även om hon gärna ville gå bar jag henne.forts


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0