känner mig grymt kvinnlig och fräsch.

Har jag visserligen gjort hela kvällen, för idag tog jag mig tiden, orken och lusten att ta bort ryamattan från benen haha.
Och jag kan säga att de var jävligt besvärligt. Är inte så vig och rörlig som jag skulle vilja vara.
Kan inte komma ihåg att de var så här besvärligt att raka benen när Bella låg där inne.

Men de är helt klart besvärligt att ta sig I och ur badkaret nu förtiden.
Har även smörjt in hela kroppen idag med. Den luktar gott den där lotionen, och även jag nu:). Skönt att inte känna sig som en grottmänniska för en gång skull, inte för att jag brukar göra de. Men på sista tiden har jag gjort de.

Klippte även av alla minanaglar04går har men sånt. Bella målade dem förut. Rosa blev de, jättefint.

Tänkte försöka sova nu breve min hostiga dam. Puss och godnatt.

Vad andra tycker
Skrivet av: Elin

hehe okej... va skönt då =)

2009-03-26 @ 16:19:22
Blogg: http://dumboelin.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0