Hos barnmorskan.

De var jätte rörigt när jag var där Idag.
Min är för de första på semester. Så hade en annan, men de visste jag ju innan:)

Lämnade först urinsticka. "Du har Äggvita I urinen" jaha. Svarade jag. "De ligger på två" oki, sen tänkte jag inte mer på de(Men de gjorde hon). Kollade blodtrycket direkt. Sen ställde hon frågor om huvudvärk, ont I magen och flimmer för ögonen..Mätte sen magen och lyssnade så hjärtat. sen säger hon åt mig att liga kvar, då hon ska hämta ulmaskinen och prata med doktorn om stickan när hon var i väg då började jag tänka.

Pyret har lagt sig rätt nu i varjefall. sen kom två doktorer in och yradade. ska dit imorrn igen. och på torsdag. för att lämna prover.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0