hmmm....

Idag är en sån där, eller I natt är en sån där natt när jag inte kan somna, bara ligger här. Varför? Gick ändå och la mig rätt tidigt. Hade tänkt gå och lägga mig innan nyheterna först. De vid tio asso. Men sen ville jag se vem som fick åka hem. Och så prata jag med mamma en sväng I tele med. Sen gick jag och la mig I sängen vid elva för jag var jätte trött. Ändå somnar jag inte. Ska de verkligen börjas med mina sömnlösa nätter igen? Jag är ju helt död hela dagarna då ju. Vill bara få sova... Snälla låt mig sova. är ju jätte trött ju, bara tänker en massa, på tusen och åter tusen saker. Mest en. Och mycke mycke mer. Pucko..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0