Godmorgon..

Vaknade halv 5 idag. Försökte somna om och när jag äntligen var på väg att lyckas kommer lilltösen springande, slänger sig på fotandan och säger, hämta min kudde:). Så jag gjorde de. Och sen låg hon och pratade en stund, sen somna vi. Nu är jag grymt trött. Och har massor att göra som jag bara skjutit upp I helgen. Låg och tänkte tillbaka för förr igår med. För 1 år sen var jag nyinflyttad I denna lägenhet. Och några dagar framåt föddes Thea. För 2 år sen flyttade Tobbe in hos mig, efter att ha träffats på en fest 3 veckor tidigare. 3 år sen gick jag i skolan. Och väntade på studenten. För 6 år sen var bus bebis. Och tiden gick på sakta. Dagarna gick snabbt, men nätterna grymt långa. Nu I år sitter jag här, ensam. Bella är på dagis, och jag är jätte trött, och stor som ett hus. tiden går så snabbt. men ändå jätte sakta.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0