fy f***n säger jag bara

en del människor är verkligen helt j*vla dumma huvudet. de kan kan definitivt inte tänka med de som sitter innanför pannbenet. om de ens har nått där inne, de är nog den största frågan de. blir så trött påt så de finns inte... nu till nått annat då. läste på en sida hur man ska förbereda syskon till Bebisen, och ursäkta men hur dumma tror de att barn är? de stod att man helst ska vänta till sjätte månaden. de var nått med tidsuppfattning. de tror inte att syskonet märker långt innan att mamman har en bebis i magen?? jag var stor som fan i sjätte. jag blev stor direkt typ. aldrig att jag kunde hållt de hemligt för Bella så länge. nu är ju hon rätt stor. men hade hon varit mycke yngre hade hon ju fattat de ändå. barn är inte dumma. sova nu då . puss.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0