de var de....

Dagen är slut. Haha. Började med att gå upp, packa och göra I ordning bella så hon blev riktigt kalasfin. Och de var hon. Sen kollade hon på tv en sväng medans jag klädde mig och så. Sen gick vi till bussen. Och åkte till busfabriken. Vinkade av henne när alla barnen gick in, sen gick jag med jocke, felix Pappa in till stan. och han gick vidare. och jag mötte Cissi. satt en stund på donken först. köpte mig sedan en ammningsbh. har ju vuxit ur de jag har:). sen kollade vi runt lite och satte oss på åhlens café. efter de hämta vi bella och åkte hem. här hemma kom sen bellas Pappa och hämtade henne. så nu har min sessa åkt:(. så vad skjutan ska jag hitta på nu då?

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0