Bio..

Filmen var rätt bra, och den uppskattades:) och jag har definitivt glömt de här med popcorn på bio, haha. Gud vad torr om läpparna man blir av allt salt och törstig som bara den. Och drickan tog såklart slut rätt fort:) haha typiskt. Har nog brutit min tå med, eller stukat den riktigt ordentligt. Gör grymt ont I hela foten I varjefall, och tån är helt sne. Men tänkte vänta en stund och se. Men jag har världens underbaraste dotter. Hon hjälpte mig in till sängen. Visserligen hade de nog inte hänt om hon inte släckt lampan I både hallen och badrummet trots jag var kvar där, så snubbla jag på badrumspallen. Men hon hjälpte mig, gick sen och kollade på tv. Efter en stund släckte hon och stängde av och kom in till mig. Jag frågade om hon inte skulle kolla mer, hennes svar var, Nae de var inge kul för jag sakna dig så mycket. Så ikväll är de hon som sover inne hos mig, vem kan säga nej till en sån sötnos.. Ska se hur de blir med foten, annars sova. Godnatt. Puss

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0