Sötpropp


Pyjamasfin och alldeles fascinerad över hur taket lutar:)
Hon är ju alldeles förgrymt söt.

Nu ligger hon på min arm och är fortfarande lika fascinerad över takets lutning haha.


Känns ändå lite konstigt att de bara är hon och jag hemma måste jag säga. Asso så här på kvällskvisten, dagarna är de ju bara hon och jag. Skönt att inte ställa väckarkl Imorrn med.

Vad andra tycker
Skrivet av: Angelica

Hej gumman.

Gud vad söt hon är din lilla Linnéa! =)



Jag hoppas inte att du tog illa upp för mitt inlägg... det var inget personligen menat mot dig och du har visat dig stark och klarat av att ta hand om dig och Bella. Tror du kommer fortsätta göra ett bra jobb även med dotter nr två.



Men jag står fast vid min åsikt ändå. Men tror att du förstår mig och att du inte blir ledsen. Vi tycker ju lika om det mesta andra;)



kram kram

2009-06-06 @ 00:59:46
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0