Shit vilket väder.

Känns inte de minsta kul att titta ut genom fönstret Idag. Jag som tänkte vara smidig och ta bärselen till dagis och hämta min älskling. Men de går ju inte om de ska spöregna som tusan. Ja ja. Tänkte lägga Linnéa I sängen när hon ätit färdigt nu, så jag KANSKE får diska färdigt. För trötter de är hon. Och envis:). Fick nämligen inte diska innan. Hade henne I bärselen men hann inte så långt, kanske för jag är lite seg med. Haha. Nae nu är de rapa som gäller. Sen sängen.
Puss hej

Vad andra tycker
Skrivet av: Ullis

har hon fått sitt namn nu? Blev det Linneá?

2009-06-03 @ 21:33:53
Skrivet av: Malin

Svar ja till båda frågorna:)

2009-06-03 @ 23:53:52
Blogg: http://mulllis.blogg.se/
Skrivet av: mlicarlsson

åh vilket fint namn hon fick :)

2009-06-04 @ 20:26:15

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0