Måndag. Igen

Haha. Jo jo, de går ju runt runt:) veckorna alltså.
Idag är en sån där seg dag. Fast Inatt har de blivit sova av. Men de behövs ju de också. Är fortfarande trött. Bella är på dagis, som vanligt iofs och jag sitter här och saknar henne så de gör ont I magen.

Idag tar vi de hur som helst lungt. Jag fryser som en tok, vilket jag gjort rätt mycke sista tiden. Får undertemp hela tiden med så jag är typ sjuk fast kroppen inte orkar höja Tempen så den blir lägre. 35,4 ligger den på nu. Men upp de ska den

Vad andra tycker
Skrivet av: Angelica

HAHHA! Ja jag tänkte att du kanske bara inte märkt av det eftersom att man har lite annat att tänka på när man har bebis ;)



Mina grannar är inte kloka i huvudet, speciellt inte de som bor över... tror att man får göra vad man vill utan att behöva bry sig om grannar.



Jag säger bara... Men flytta till landet då istället eller marklägenhet!!!

2009-06-08 @ 20:01:20
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0