Konstigaste drömmen - ever.

Vaknade för jag drömde så knäppt. 5 min efter vaknar Linnéa för matdags, vilken timing (Stavning?).
Drömmen var en blandning av att vara barn och vuxen, tror jag:). Vi smög på en, Bella och Linnéa var med och Bella hade dockvagnen med sig. Mitt I natten var de också. Jag gick till och med in I en lägenhet för att komma ut I en trapp och lukta I en brevlåda. De bakade muffins där inne I smyg haha

På tal om drömmar, Bella har vaknat minst 4 ggr av sin mardröm bara hitills I natt. Stackaren. Så rädd

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

hahaha va faan i smyg

2009-06-09 @ 11:04:06
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0