IDAG....

Jisses vad lycklig man blir av att kolla ut genom fönstret:)
Så idag ska kommer dagen se ut så här:
När Néa ätit färdigt ska jag plocka undan lite här hemma. Sen om inte Bus vaknat undertiden så ska jag väcka henne:) och då blir de frukost och sen smörja in oss. Då är de ungefär dags för Néa att äta igen. Och när hon gjort de, då blir de ut till lekparken:) hela dagen. Funderar på om man skulle förbi Isses jobb en snabb sväng för lite glass? Ev lunch? Jag tänker inte sätta min fot hemma fören Ikväll:)

Vad andra tycker
Skrivet av: Angelica

Visst är det härligt med sommar!! Love it!!



Och till utsikt för oss så har vi ju ett plaskis så det är full rulle och många glädjetjut från barnfamiljerna =)



2009-06-23 @ 10:35:16
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/
Skrivet av: sandra, mamma till thea

åhh jag vill med ut i solen med thea. men om hon är bättre idag kanske det går i morgon, men då är det ju säkert inte fint ute i alle fall

2009-06-23 @ 11:00:47
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0