Varför äter du plåster?

..................................... Jag är magsår!
Den var ju inte ens rolig:)

Jag kan inte sova.. Eller kan kan jag väl. Jag vill inte sova jag vill inte somna. Jag borde dock sova. Blundar jag så somnar jag. Är fruktansvärt trött

Nu vaknade Linnéa, nu får jag inte sova:p. Någon åkte förbi på moppe och skrattade hysteriskt. Vilket pucko

Man hör väldigt många konstiga och läskiga ljud när man bara ligger I mörkret. Usch

Nu sover hon igen. Hon ligger här brevid.

Vad andra tycker
Skrivet av: Amanda - 17 år och mamma!

Någon som förstod precis vad jag menade :)

Tack för dina ord, dom värmer :)

2009-07-13 @ 09:51:20
Blogg: http://amandasbebis.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0