Valla

Japp, idag blev de ju valla. I denna extrema värme. Och jag tog inte ett ända jävla kort ens:( tog några med min systers kamera dock. Tog när jag kom en sen på min underbara axel, haha


Nu ligger barna och sover. Och jag ligger I min säng I denna hetta, är ju så man håller på att gå åt, tror de är nått fel på mig, så här varmt tycker jag fan aldrig att de är. Lustigt
Men ska väl försöka sova och så, tinnis Imorrn:)
Puss hej

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

nu har jag lat upp bilder på bdb från valla iaf

2009-07-02 @ 11:16:18
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

tror tinnis inte är öppet för allmänheten denna vecka, på grund av sim sm. Kolla upp detta innan ni åker dit.

2009-07-02 @ 16:14:42

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0