Va??

De vanligaste ordet jag säger måste vara: "VA??"
Och de känns som jag bara hör sämre och sämre. Och nu idag, 5 minuter sen var de som att de började vibrera inne I örat. De vibrerar fortfarande fast inte lika mycke som nyss, känns jätte konstig.
NÅGON SOM VET VAD DE KAN VARA??
Känns som jag bör kolla upp de I varjefall om de inte blir bättre.

Min mobil tar inte emot sms igen, förstår inte varför. Måste fixa de där asso.
Allt bara går emot mig:) hela tiden. Hmmm
Puss hej!!

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

vad är det som går emot dig då?? men kolla upp örat i vilket fall

2009-07-05 @ 21:16:06
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0