Så de så




Är de någon som lider av separations ångest så är de jag.

Vad andra tycker
Skrivet av: inga-maj

ja jag vet hur det är!!

JAAAAAAAAAA jag är riktig farmor till Linnea!

2009-07-10 @ 15:30:27
Skrivet av: Hege - Mamma i August!

sv, Ja men visst ær det så! Det kommer nog bli som jag vill i alla fall! Min sambo tycker att det ær før långt men jag ska nog fråga honnom nær føtseln ær igång och då kan han inte sæga annat ænn ja, hoppats jag i alla fall!

Som du sa, man anvænder i alla fall inte alla namnen, som jag heter Hege-Marita, det ær till och med ett namn, men alla sæger i alla fall bara Hege. Dom ænda gången man hør Hege-Marita var væll dom gångerna mamma var arg nær man va liten, hørde man båda namnen så var det bara att gøra som hon sa!=P



Sjukt søta barn du har! Och villka fina blåa øgon din ælsta flicka har! Så vacker!

2009-07-11 @ 16:56:41
Blogg: http://hegeisbrekken.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0