hallå??

Vem fan står och puttrar så här sent då. Nötter. Folk försöker faktiskt sova så här dags. I varjefall de svenska barnen i området som faktiskt går och lägger sig skapligt. Nu säger jag förstårs inte att alla utländska barn är uppe sent. Men de i samma hus som mig sover INTE så här dags.. Inte skjutan kan man stå och fixa med nån jävla moppe nu eller. Jag är inte så grinig som jag verkar vara:) men nån motta får de vara. räcker ju med regnet mot taket:). Fortfarande ont nu. Tre dagar va fan, och värktabletter hjälper inte, får ringa tillbaka till henne Imorrn och fråga om de ska göra ont fortfarande. om de är normalt och så. jaja puss hej<3

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0