tänkte på en sak till..

Att mina lår har blivit enormt stora:( stackars mina lår. Och de är också de ändå stället jag fått en bristning på. Förra gångn fick jag överallt. Nu har jag en, på höger lår haha. De där med mycke sammandragnigar, läste någonstans att man ska lägga sig I ett bad och slappna av. De funkar inte på mig. Mina blir värre I badet vilket jag tycker är skumt. men de blir den, får mera av att bada. och jag blir stressad av att bada nu med. inte alls kul. Men de är väl så. Allt passar inte på alla. Nu börjar mitt program ser jag. Ha de fint. Puss hej

Vad andra tycker
Skrivet av: Anonym

det är ju inte så kul att åka och bada om de inte är så varmt ? XD

2009-02-25 @ 21:31:43
Blogg: http://ceciliaagullberg.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0