tänkte på en sak.

Idag när jag gick till centrum och gick förbi högstadieskolan har var de massa ungdomar som sprang runt och betedde sig hur fånigt och larvigt som helst, var man verkligen sån själv eller blir ungdomarna mesigare med åren? Jag tror på de sist nämnda för jag kan med säkerhet säga att jag inte sprang runt så där. i 7an möjligtvis när man precis börjat, eller knappt. men de här ungdomarna gick i nian. kändes som att gå förbi lågstadieskolan, fast de var längre. haha. på centrum sen står telenor där som vanligt.och alltid så ska de stanna en fast man försöker titta bort eller säga artigt nej. inget funkar, de kommer alltid fram. kul att behöva säga, nej jag har betalningsanmärkningar varje gång man ska handla. så körde en idiot på mig med kundvagnen i kön. rakt in bara. Jävla pucko.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0