Stark som få. Haha

Tror ni pyret är riktigt stark då. Låg I soffan här igår kväll, då fick h*n in världens knuff så hela jag gungade till. Haha. Vilket betyder att antingen är h*n riktigt stark eller så har jag blivit riktigt klen, haha. Imorrn fyller Sofie 12, och jag har inte en aning om vad jag ska köpa än. Vad skjutan tycker en tolvåring om egentligen. Försöker komma på vad jag gjorde när jag var 12. Men insåg rätt snabbt att vi inte är ett dugg lika. Jag spelade handboll. Sminkade mig, och tyckte själv att jag klädde mig snyggt (Vilket jag inte gjorde, haha) jag tyckte själv att jag var vuxen. Men inser nu att jag måste haft riktigt fel. hon är ju liten. haha:) och hon är intresserad av sånt jag inte förstår mig på. Men de ska nog bli bra. grattis thea på namnsdagen med:) din första. nu åker bella direkt efter Dagis, tomt. ska sova en stund, och sen lägga mig i ett bad. ska nog plocka undan lite här med. ha de fint puss hej

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0