prat i nattmössan.

och de var inte bella, de va jag haha. hon vaknade i natt och var jätte ledsen, men ville inte berätta vad hon drömt för hon ville inte prata om spöken. då hade jag frågat vart Thea var, och att de var dagen innan fredag och hon skulle ju vara där. men vi träffas aldrig på torsdagar så var jag fick de ifrån vet jag inte. haha:) antagligen för att hon fyller 1 på en torsdag. igår förresten när jag sov, då drömde jag att bella rökte, asso nu, som 6 åring. vi var hos sandra, och sandra tog en cigarett av jimmy och gick ut och rökte. bella tog en med. tände framför mina ögon och gick ut, Cissi satt där och rökte med. jag sa inget, utan var mest fundersam och chockad över halsblossen. och så blev jag sur. för jag minsann slutat, och då börjar hon:( sjuk dröm.

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

jaa men jag röker ju inte heller hörre du

2009-02-26 @ 16:20:19
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Malin din jävel=)

2009-02-26 @ 19:55:54

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0