NU MÅSTE NI KOMMENTERA, FÖR DETTA ÄR EN FRÅGA:)

Som jag gärna vill ha svarpå.. Men Är de inte lite väl tidigt med förvärkar?? Rätt kraftiga sådana.. Hade aldrig några när jag väntade Bella, men vem många andra som haft Men är inte de mer I slutet? Vad jag hört I varjefall. blir ju lite orolig. Ska prata med BM om de, Men vet att jag kommer glömma de när jag väl sitter där. De gör man jämt. Skulle jag skriva upp de på handen skulle jag fan glömma kolla på handen haha:). För sån är jag. Tacksam för svar. Puss hej.

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

alltså nee. jag vet inte jag hade det dom tre sista veckorna konstant. men jag hade ju sammandragningar så fort jag dammsugade eller plocka upp en grej tex.

2009-02-07 @ 10:13:51
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/
Skrivet av: åsa

ja du jag vet inte kommer inte ihåg. har glömt fast det inte är så länge sen. haha. fast alla är väl olika så man kan ju inte säga att det kan va fel kanske. haha. eller nått haha

2009-02-07 @ 14:14:19
Skrivet av: hannah

jag hade rätt många, dom började i v 30 ca. jag frågade min BM o hon sa att de va normalt när man överanstränger sig lr stressar. Du vet ju hur mkt som hände för mig under min graviditet så de va b.l.a de som satte igång mina. hehe :D hur är de annars med graviditeten då? inte så långt kvar nu :P

2009-02-07 @ 18:25:00
Blogg: http://hannahtheone.blogspot.com

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0