nervös.

nu kommer den, nervositeten. Men de ska nog gå bra Imorrn. Just nu är jag mest nervös att jag ska dörsova mig, har en tendens att göra de när de är nått viktigt. Lustigt de där. Mamma kommer och ringer på halv 8, då ska vi vara klara, sen bär de iväg till dagis. Efter de centrum. Där kommer de stå en buss och vänta på oss (Haha riktigt sån tur har man kanske inte, vi får nog vänta på den. Haha) sen buss byte, för jag orkar inte gå I den jävla backen. Och när vi kliver av är vi på sjukan. Sen måste jag komma ihåg att gå förbi soc Imorrn. gjorde aldrig de idag. satt så länge på försäkringskassan idag att jag inte hann med allt. lycka till, till mig Imorrn nu då. puss puss

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0