måste bara nämnas..

för de har varit en skum dag, sent känslomässigt. vaknade upp i morse och kände mig som världens lyckligaste på jorden. lämnade bella och gick hem i väntan på att åka. blev så trött i soffan. kändes inte som jag orkade nått. åkte sen iväg och öppnade mig eller vad man säger. haha. sen på vägen därifrån stack de så dant i magen. först tänkte jag nästan gå in på sjukan och fråga vad de var. Men antar att de var nått pyret kom emot när jag vandrade. för när jag var still kändes inget. på bussen Hem sen ville jag bara gråta. gråta i floder. gjorde Så ont att sitta så säger igen man kan inte bo under revbenen:). så hur kan man ha från att vara världens lyckligaste och ledsnaste på samma gång? -tack ankan.

Vad andra tycker
Skrivet av: hannah

shit va stor du är :P du är redan större än vad jag blev. haha hoppas att allt går bra idag. hör av dig när du varit där så man vet. måste ta o ses någon dag snart med. kramar från oss!

2009-02-24 @ 07:59:15
Blogg: http://hannahtheone.blogspot.com
Skrivet av: Ankan

varsågod... eller?

klart man kan gå från världens lyckligaste till den ledsnaste. Det är så vi kvinnor fungerar ;)

Hoppas att pyret slutar upp med att klämma upp sig i revbenen snart...

kram

2009-02-24 @ 13:13:01
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0