jävla tjockis är jag.

haha. och större blir jag. jag passar inte i några kläder och min rumpa är jätte jätte ful. lite orättvist. alla andra gravida är så fina och bara lyser. jag har risigt hår kritvit i ansiktet och går som en pingvin. känner mig inte alls fin. fick till och med en fråga av pelle om jag var sjuk för jag ser så vit ut. haha. funderar på om de är dags att skaffa någon som kan hjälpa mig att bara tvätten med. haha. så skulle jag vilja ha min byrå helt trasig sen i fredags. Men Men. Imorrn åker min sessa till Pappa kommer bli så tomt och ensamt i helgen. puss hej

Vad andra tycker
Skrivet av: ciccikatt

Nu har tävlingen på min blogg börjat, var med och tävla du också:))



info hittar du på min blogg:)

2009-02-05 @ 21:37:04
Blogg: http://ciccikatt.blogg.se/
Skrivet av: Ankan

Jag har en polare som är vegitarian och som åt MASSOR med morötter under en period... Det såg ut som om han hade varit utomlands för att hans pigment blev brunare;) testa med det!! hihi

Annars så är B-vitamin bra för färgen på hyn ;)

2009-02-07 @ 15:17:09
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0