hopp. tråkigt.. 87 dagar kvar nu

här ligger jag, med sammandragningar och läcker bröstmjölk, känner mig verkligen super fräsch eller inte. haha. har precis kollat på beck. den var bra. funderar på om jag kanske skulle sova nu. ska ju upp imorn på möte. upp ska jag ju ändå. Men måste göra i ordning mig med. de behöver jag ju inte annars när jag bara går till Dagis eller håller mig här i krokarna. Cissi lagade min byrå idag. de var tydligen pinsamt lätt. haha. så kan de gå. har rätt tråkigt nu. bella bara sover och sover, vilket hon ska Så har dags Men ändå. när min prinsesse kom Hem från Pappa idag var hon inte en sötnos utan ett monster, dryg och uppkäftig. och de tog jätte lång tid att få henne att byta om Så vi kunde ha Hem till Mamma och fira Sofie (idag igen). sen var bus och Sofie ute i snön en stund sen blev de kvällsmat, bad och läggdags och nu ligger jag här. . ha de fint. puss hej

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0