Grattis Sofie, 12 år

nu är hon inte så liten längre haha. även om hon är minsta syskonen i skaran. haha. fick även reda på av Mamma att jag absolut inte får glömma att berätta om förvärkarna för BM när jag ska dit. ska göra mitt bästa. huvudet blir ju alltid tomt när jag väl sitter där ju, varenda gång. Så frågar hon om jag har nått mer att säga. och jag kommer inte så nått. Men när jag väl sitter på bussen kommer jag på minst tio saker jag skulle sagt. typiskt. tårtan var jätte god eller förlåt, kakan var jätte god. haha. nu sitter jag och glor på melodifestivalen. hade ena armen över magen. när jag höll i mobilen. tydligen inte tillåtet. för pyret sparka massor mot armen:) haha. så jag så jag har faktiskt min arm vart jag till. Men tror inte pyret lyssna riktigt. haha. tråkigt har jag med och min cola är nästan slut. Men vad gör man. ha de fint. puss hej

Vad andra tycker
Skrivet av: hannah

du får säga när du har nästa möte med BM så får jag skicka ett mess o påminna dig 5 min innan att du ska prata med henne om förvärkarna. haha :P

2009-02-08 @ 11:20:23
Blogg: http://hannahtheone.blogspot.com

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0