godagens.

dagen startade en stund efter 7 imorse. av att de ringde på dörren så jag vaknade. orkade bara öppna ögonen i stort sätt och försökte somna om. gick inte. vi låg för trångt. bella sov på min arm och min arm den sov den också. halv 8 ringde kl. vi klev upp 8. bella åt och vi gjorde i ordning oss. sprang sen och letade deve ett papper som ska lämnas på försäkringskassan. gick till Dagis och kom sent pga de jävla pappret. sen när jag sitter på bussen ringer anna från st. lars och frågar om jag är på väg. då har jag tagit fel på tiden. skulle vara där 10 inte 11, glömde lämna de viktiga pappret med. har blivit förrvirrad på senare dagar.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0