.Gabriella.

Såg att min underbara prinsessa har ju namnsdag idag. Får inte glömma bort att säga grattis sen när vi vaknar:) även om de borde vara lätt att komma ihåg. Hon har ju alltid de dagen innan hennes Pappa fyller och några dagar innan hennes dopdag. Hon var så underbart go idag när hon talade om att jag lagat god mat. Två portioner åt hon med. så söt så. En liten tanke om de jag läste I ankans blogg med. Har tänkt på de ikväll nu. handlade om när man känner sig misslyckad som förälder. eller ja typ. mycke av de hon räknade upp är sånt man fasas över, Men ett tag kvar dit. jag känner mig misslyckad nu när hon står framför spegeln och säger att hon är ful. de gör ont i hjärtat då:( sov gott. puss hej.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0