Börjar bli lite trötter!

MMS

Sessan posar, haha! Underbaraste busungen I världen, hoppas du har de bra hos Pappa:) "Jag älskar, älskar, älskar dig, från det kan ingen hindra mig. Och vad som än händer I morgon och idag, kan ingen älska dig mer än jag. Och vad som än händer med världen och med mig, så kommer jag aldrig någonsin att sluta älska dig" *Vecka 30 (Enligt boken, graviditet, förlossning och den nya familjen) 30cm och ca 1,5kg. Barnets lungor är nu nästan helt utvecklade och det övar andningsrörelser genom att höja och sänka bröstkorgen. En fel kvinnor för känningar av bäckensmärtor. Det är en hormonell påverkan på alla fogar och leder, framför allt bäckenet. De är helt naturligt och ändamålsenligt eftersom det ger förlossningskanalen större möjlighet att bli elastisk och vidgas vid förlossningen. En del kvinnor upplever fet som smartsamt, de får svårt att ha och blygdbensfogen blir mycket öm. Det börjar bli tyngre och du kan känna dig känslig och ha lätt för att gråta, de är helt normalt.


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0