Är så himla trött...

MMS

Skulle lika gärna kunna vara jag på bilden, men nu är ju inte jag en isbjörn =) bara nästan. Its a little bit späshööl, för busfia sover I min säng I natt. Mysigt är de. Trångt med. Och hon sätter sig upp I sömnen då och då och lägger sig hur som helst sen.. Jobbigt, men sött. Hon börjar ju bli lång, svårt att få plats när hon ligger på tvärsan.. Skulle inte skriva mer, utan sova. Men glömde först medicinen så de var bara träska upp och fixa de. Så mycke att hålla reda på, och jag som bara blir mer och mer glömsk för varjedag. Hormonerna beror de nog på och för de börjar att närma sig slutet. Har gått 76,1% nu är de 23,9% kvar. Inte alls mycke. Pyret grymt stark måste jag säga, vet att jag skrivit de innan. Men så är de. Och lika knölig som storasyster, kan inte bestämma sig för hur man ska ligga mena jag då. Fast på Busan var de världens skillnad när hon låg I magen. Alltid jätte snäll, nu med, förutom när hon blir ett monster. Så de ska vara ju. Haha. Nattinatt. Pussar


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0