Första dagen I skolan.

Då sitter Bella I skolan nu då:)
känns lite skumt måste jag säga. Och jag hoppas vi kommer in I alla nya rutiner rätt snabbt nu. På vardagarna I varjefall:) på helgerna får de gärna vara som de har varit men så lär de förstårs inte bli haha.

Försov oss lite granna I morse. Men vi hann ändå. Sofie kom hit och gick med oss till skolan. Kändes lite konstigt att vara ute så tidigt bara. Och när Bella gått in gick jag hem, sen till centrum. Och där står ungdomarna och krossar glasflaskor redan:(

Vad andra tycker
Skrivet av: cissi

2009-08-17 @ 16:36:27
Skrivet av: cissi

sv: okey , då ska jag göra de någongång =) tack så mkt, puss på dig med =)

2009-08-17 @ 16:37:11
Blogg: http://cissilila.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0