Försöker sova

Ligger I sängen.
Försöker sova...
Så kände jag nått på armen och blev grymt rädd. Haha..
- så var de bara mitt hår som kittlade.
Haha rädd för mitt eget hår, de är ju inte alla som är de. I'm one of a kind you know:)

Fast de är grymt svårt att sova till detta bröllande. Nu är de; "Money money money, most be funny, in a rich mans world, aaaaaaahhh"
Skit jobbigt är I varjefall, huvudvärk har jag också:(. Men vad gör man.
Puss hej,
leverpastej

Vad andra tycker
Skrivet av: Anonym

sv: det är bara du och sandra som kommenterar. och jag kommenterar andras bloggar, men dom kommentérar inte min typ

2009-08-16 @ 19:01:47
Blogg: http://cissilila.blogg.se/
Skrivet av: cissi

sv: jag fattar inte vad du menar med diverse sidor..

2009-08-16 @ 19:21:53
Blogg: http://cissilila
Skrivet av: Anonym

sv: jaha, du menar så... men jag har ju skrivit på olika sidor

2009-08-16 @ 19:56:48
Skrivet av: Anonym

sv: jaha, du menar så... men jag har ju skrivit på olika sidor

2009-08-16 @ 19:56:53

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0