Vad skjutningen ska man ha på sig?

- ja vad ska man klä på sig en dag som denna när de är en själv som är de stora påskägget:) haha.

Idag ska vi som sagt på påskmiddag hemma hos min mor. Ska bli gott (om denna jävla halsbränna vill försvinna bara, har inte haft på länge nu. Så kommer de idag. VA FAN IDAG) ser fram emot att gå dit och träffa alla..

Men jag har inte en blekaste vad jag ska klä på mig. Bellas klädsel är löst, de blir jeanskjol, rosa kortärmad skjorta och svarta leggins
-Men jag då? Får ju inte plats I nått haha

Vad andra tycker
Skrivet av: amanda

Svar: jag vet inte vad illamåendet bror på, kommer oftast när jag lägger mig ner, så det är säkert bebisen som är så stor nu så den trycker på något så jag mår illa.

men jag står ut :)



Hur är ditt illamående nu då?:)

2009-04-11 @ 21:51:34
Blogg: http://amandasbebis.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0