Tidigt.

Jag och Pyret vaknade tidigt idag. För tidigt, haha. Vaknade 8. Och då for Pyret omkring inne I magen. Eller for och for. Rätt trångt men h*n buffade mycke:).
Men 8 liksom, annars måste kl ringa för jag ska vara vaken då. Men när jag är ledig och inte ska iväg någonstans då jävlar vaknas de.

Har varit på centrum med Sandra och Thea, hon lånade pengar till en ny nappflasknapp. Hon biter sönder dem haha.

Ska sortera högen jag lagt in I vardagsrummet, men väntar nog på Bella så hon får va med

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

men du det låter ju som att det är jag som biter sönder dom. haha

2009-04-19 @ 14:20:28
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0