söndag och 4 dagar kvar:)

Igår var vi på konfirmeration, Cissi var jätte duktig, och Bella rätt utråkad då de tog 2 timmar I kyrkan ungefär. Själv var jag (enligt mig själv då) skitsnygg:). Haha. Och minsta lilla rörelse eller hickning från Pyret gjorde grymt ont. Så jag var dessutom tvungen att sätta mig ner flera ggr när man skulle stå. men jag har ju den rätten nu.

Fikat var hos min mor. Och sen åt vi även middag där. Grillat och klyftisar, kanon gott.

Cissi sov även här I natt. Haha och hon vågade de eftersom Bella var hemma, förra helgen vågade hon ju inte ifall bebis vill ut. Men nu var de tydligen inte lika Läskigt, bara 4 dagar kvar nu. Tiden går fort.

Var nyss och handlade lite fika. Ska även städa undan lite, Bella och Cissi ska se film innan maten, ice age. och imorrn är de möte igen.

ha de fint puss hej.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0