seg dag. till skillnad från igår då:)

Började med att stiga upp. Såklart. Fixa frukost till Bella och gå till dagis. Utanför fastnade jag och pratade med åsa. Sen hem och då åt jag frukost. Har sen bara tagit de grymt lugnt. Rätt skönt. Badat lite (Man får de även om man är lite öppen va? De är väl bara efter vattenavgång man inte får?)

Har legat på soffan en stund, men ska ta tag I sovrummet. Känner mig så seg dock. Men måste få de färdigt där inne till Pyret kommer ju.

måste upp och handla idag med.

Hör förövrigt väldigt mycke sirener utanför. Undra vad som hänt? *Nyfiken* haha...

Vad andra tycker
Skrivet av: amanda

det är samma här :/

Vill ju ligga och sova med min kära sambo på natten som vanligt. men ligger hellre på soffan med tv:n på ifall jag spyr.

jag har sån kräkfobi :(



okej, ja våran väger ungefär så nu efter senaste UL, men sen vet man ju aldrig heller eftersom dom säger vad dom ser, (eller nått)

Vad spännande, snart på G alltså.

har du mycket sammandragningar och så?

Jag har haft mycket hela dagen + mensvärk, och nu känns de i ryggen och ut mot sidor och tryck neråt.

Men våran bebis får gärna stanna någon vecka till är ju "bara" i 36+0 imorgon.



Jag har ju redan fixat allt sånt(A) bara min väska kvar att små packa lite i :)

Har du börjat packa väskan oså nu?:)

2009-04-15 @ 23:22:33
Blogg: http://amandasbebis.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0