Rädd för lite vatten =)

Var precis uppe för att gå en liten sväng på toa. Mitt nya vardagsnöje, och helgnöje. Eller dygnetrunt nöje kanske man ska säga. Hur som helst, I hallen på väg tillbaka upptäckte jag så klart att jag var törstig med. Så gick in I vardagsrummet där min älskade flaska stod kvar på bordet, samtidigt hör jag ett märkligt ljud, och blev jävligt rädd. Haha för att sen upptäcka att, jaha de regnar ju ute. De var jag inte alls beredd på. Var kom regnet ifrån??.

Nu ligger jag I sängen igen och ska försöka att sova, igen. Låg och tänkte på en märklig sak som jag inte riktigt fått in I huvudet ännu. Snart om bara några dagar är vi en person till här. Snart kommer någon ligga I sängen som står har alldeles tom och färdigbäddad. Är inte de lite lustigt, någon som är på insidan av mig ska snart ligga på utsidan. Jag tycker ändå de är rätt konstigt, haha. Och alldeles underbart:)

Vad andra tycker
Skrivet av: Hannah

imorgon är de dags va? Kommer sitta som en hök vid mobilen (gör de redan haha) och vänta på sms. :D lycka till gumman och glöm inte höra av dig! kramar

2009-04-28 @ 10:45:08
Blogg: http://hannahtheone.blogspot.com
Skrivet av: sandra, mamma till thea

joo men det är sant vet du. märkligt ändå att man kan lyckats skapa så mycket i sin mage. haha

2009-04-28 @ 11:39:15
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0