Hur fick hon ihop de där? :)

Idag när jag skulle åka iväg lös solen, precis som när jag vaknade. Och jag trodde de skulle hålla I sig och bli lika fint som igår. Därför valde jag att använda mina välanvända tofflor (Som är så trasiga och ihoplimmade tusen ggr minst, även mina favoriter). När mötet var slut mötte jag upp mamma och yngsta systern som varit hos optikern. Hur som helst, när vi kom ut från lindex hade de regnat. Vi blev jätte förvånade, gick över till galleria leo som de nu heter. På den korta biten rasade skorna samman, de var som limmet löste upp sig av lite regnvatten. Så fick köpa nya skor idag.

Min underbara dotter sa förut, jag ska göra frukost på sängen åt dig imorrn. hur många mackor vill du ha och vad till du ha på? jag sa att hon kunde 5ömma in och fråga hur hungrig jag var innan, men de gick inte.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0