fundering. någon som vet?

tänk om man skulle få maginfluensa, så går vattnet och värkarna är igång och de är liksom dags.
VAD GÖR MAN DÅ??
manman kan ju inte vara på förlossningsavdelningen, för de små nyfödda barnen får ju inte bli sjuka. man kan inte krysta ut barnet, de orkar man ju aldrig då. och man kan väl inte skära I någon som kräks om vart annat?

får helt enkelt se till att klara mig ifrån magsjukan nu sista tiden:)

tänkte börja packa bb väskan snart, för ibland känns de som nu är de nog dags snart.men vet inte riktigt vad jag ska packa.. men jag köpte blöjor idag i varjefall:). och tvål och olja igår. och en dress med. men de ända jag tänkte så i kön var. "ska jag fråga om man får lämna tillbaka de om barnet dör?" jag frågade aldrig. måste ju ändå tvätta den innan. är de bara jag som tänker så?

Vad andra tycker
Skrivet av: Frida

Men Malin! Så får du inte tänka!! :( Måste tänka positivt! ;) Allt kommer gå så bra, jag lovar!! :)

2009-04-04 @ 11:05:59
Blogg: http://fridasimonsson.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0