För små strumpor?

Tror jag har köpt för små strumpor:) men de återstår väl att se när pyret tittar ut. Men jag kände nyss en fot och den var rätt stor, haha. Så tror som sagt jag köpt försmå strumpor till min storfoting där inne. Tur jag bara har tre par en så länge.

Och på tal om fötter, de svullnar ju och har sig, ibland kommer jag inte ens I mina gympaskor. Så går då med mina trasiga tofflor, haha. Funkar ju när de ändå är varmt men idag svullnade även benen upp. och inte lite heller. Ont gör de också. Tur att de inte är så långt kvar.

började packa bb väskan förut. eller la fram grejerna tills jag kom på att, fan jag har ju ingen väska att packa i. typiskt. haha. puss hej

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

men du fick ju låna en skötväska. går det inte packa i den eller?

2009-04-04 @ 23:58:14
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0