söndag igen

ätit middag hos mamma.. som vanligt på en söndag... fast det var sista nu..
så nästa blir hemma...
undra vad jag ska laga till för gott då..

på tisdag har bella fest på dagis.. så då ska vi gå dit =).. hon bjöd alla.. men jAG vill väll egenligen inte gå.. vill vara ute bland folk så lite som möjligt de kommande veckorna..
hatar att gå utan bh asso..
de sitter ju inte riktigt där de ska längre.. haha... gravitationen gör ju sitt.. haha

vad blir de ikväll då??..
andra avenyn kl 8.. sen vet jag inte.. hoppas de är nått bra på tv..
för vågar inte sova inatt.. då kommer jag säkert förova mig imorrn.. och det för jag inte göra..

fast jag är trött redan nu.. man har nog blivit gammal.. haha..

nae.. ska nog dra mig nu.. slå en pling ill dennis och lite..
ha de bra
puss hej

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0