Onsdag..

Haft ännu ett möte på st.lars mottagningen..
Gick som de bukar.. bra.. Får se om det blir piller eller ej... . får se om jag får receptet direkt från henne eller gå till den där doktorn först..  Men det är ju sånt som märks efter nästa möte...

Sen hade jag lite andra planer för dagen med.. var osäker som faan i början om jag skulle eller inte.. och så funkar de inte.. typiskt..  Men det blir säkert bra i slut ändan...

Träffade hanna en sväng på polis stationen i dag med.. det var trevligt.. satt och snacka en stund.. sen var vi båda tvungna att springa vidare,, haha =)..

Jag kan faan inte sluta tänka på dig.. Visserligen har det ju inte gått så jätte extremt lång tid.. Kommer aldrig glömma dig.. Det har jag aldrig gjort.. liksom funnits där inne sen lågstadiet.. Vill bara inte tänka på dig.. Du kom doch inte ihåg mig haha.. men du hade kort på mig hemma från när va var små.. Det var kul.. Tycker vi hade de bra, men det kanske bara är jag.. Dina lögner han bli många.. tyvärr..

Ska träffa Hannah en sväng till idag är det tänkt,, hon sitter hos sin mamma nu.. Så det ska bli trevligt.. Skulle egentligen åkt hem till henne efter min lilla tripp på stan sa vi igår.. Får se vad vi hittar på.. Men det jag vet är att jag definitivt ska kolla på Greys Anatomy i kväll.. och Fråga Olle tror jag med.. sen blir det att sova..

Har köpt lite grejer idag med byxor, tröja och ett par skor till min prinsessa.. Världens finaste skor lovar jag.. haha Vita och Rosa.. så fina.. ett par jeans med.. och tröjan är rosa och svart.. jätte snyggt..

Ha de fint.. Puss Hej

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0