Inflyttningsfest då..

Bella är det abslut finaste i mitt iv.. Det är för henne jag kämar vidare och utan dig Robban hade jag aldrig orka le eller skratta den senaste veckan.. Det betyder massor för mig att ni finns i mitt liv..


I helgen som kommer ska min älskade prinsessa åka till Vadstena. Så det blir säkert mysigt för henne..  Själv för att få tiden att gå ska jag till Emmelie & Fredde Inflyttningsfest. De har bytt lägenhet till en större i samma trapp uppgång så et blir inte svårt att hitta dit.. På lördagen får jag se vad som händer och sker..
Och snart är det onsdag..

Älskar att vara hemma i vilket fall.. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med tvätten igår eftersom jag bokade fel.. haha typiskt mig att inte kolla ordenligt.. van vid gamla tvättstugen.
Om man skulle ta tag i disken kanke.. fast känns så dumt när de inte är nått att diska haha.. tar det ikväll i stället.. efter Andra Avenyn.. 4 timmar kvar tills jag ska hämta min Ängel.. detta kommer bi en mycket lång sdag känner jag på mig.. finns liksom ingenting att göra.. allt är städat och färdigt..

Vänta bara tills jag får hem min borrmaskin igen.. då har jag grejer att göra.. och Min Prinsessas rum kommer bli så fint =).. höppas jag..

Ha det.. Puss hej

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0