TAKIDA

Var på Takida förra helgen,,,
eller inte bara haha..
Jag och Emelie var de ivarje fall.. åkte dit och ställde oss.. och så kom förbandet..
OCH DÄR PÅ SCENEN STÅR RALLE MARTIN OCH GRANIS OCH DAVVE SATT VI TRUMMORNA...
Grymt kul att det var de som skulle vara förband.. jag visste faktiskt int´e de.. när de var klara givk vi runt en lite sväng.
OCH DÅ FICK JAG EN KRAM AV SÅNGAREN I TAKIDA.. helt underbart,,

Sen gick backyard babies upp .. stod och tittde på dem.. sen var de något som hände vet inte vad.. om jag ändå kunde missas.. men massa vakter ville ta mig över staketet.. det ville inte jag.. skulle ju se takida..
Hade as ont i näsan dock.. (har jag fortfaranade en vecka senare med)

Sen klev de entligen upp.. Gudomligt.. =)  skrek och hoppade som en idiot.. =)
hade jävligt kul, och ville inte att kvällen skulle ta slut..

På lördagen blev de alkohol igen, minns dock inte mycke.. men jag och johanna hade skoj...

och idag fyller mamma är.. GRATTIS MAMMA på 43 årsdagen...

Nästa helg kommer emelie hit.., mamma ska vara barnvakt på lördagen och vi ska träffa Ante.. det ska bli skoj.

Ha de fint Puss hej

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0