Motala...

har haft en riktigt grymt rolig helg i motala.. haha..
för  att sumera och inte skriva allt så har jag varit på:
Harrys, Brygget, Bolaget och Tuxidos..
och där har jag blandannat. dansat bugg med en snubbe som vunnit två mästerskap i bugg.. haha jag var jätte dålig... skällt ut en aikare.. tok dansat.. druckit alldeles för många och goda drinkar.. ramlat.. önskat låtar.. kollat på tre band.. pratat med en grymt snygg kille.. åkt raggarbil och druckit en kaffe drink.. jag tycker inte ens om kaffe.. haha.. 
Men som jag sa till dennis.. den slank ner så fint ändå.. 

Kan dock inte fatta hur hela vodka flaskan kunde ta slut så där fort. 
så skratta vi åt vad som stod på väggen..
"när gav du din man en avsugning senast?" ofta de står på väggen då.. 

och nu är man tillbaka i verkligheten igen.. 
ska snart hämta bella på dagis.. mysigt.. middag hemma hos syrran i kväll
och så innan var dennis över en sväng..

ha de bra .. puss hej 

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0